Kontaktiraj nas

+385 52 453-473

Radno vrijeme

Pon - Pet 7:00 - 15:00

Poštovani ribari, nažalost, u ovo teško vrijeme Uprava ribarstva prima sve više dojava o grubim kršenjima u sektoru ribarstva (npr. ribolov u zaštićenim područjima). Napominjemo kako Monitoring centra i dalje radi, odnosno Uprava ribarstva i dalje vrši kontrole glede prekršaja u ribolovu i ulazaka u zabranjene zone bez obzira na izvanrednu situaciju zbog Covid19 (korona virus). Svi ribari uhvaćeni u prekršaju bit će kažnjeni. Iz Uprave ribarstva upozoravaju i da se pojedinci ne upuštaju u takve radnje jer neće biti popuštanja i prekršitelji neće moći pristupiti fondovima i potporama. 

Poštovani obrtnici,
Obavještavamo naše članove da će ured Udruženja sukladno preporukama Stožera za civilnu zaštitu, s ciljem ograničavanja širenja epidemije uzrokovane COVID-19 virusom, od ponedjeljka 23.03.2020.g. ograničiti rad sa strankama na način da smo i dalje dostupni za sve informacije, pravne i ostale savjete, putem raspoloživih digitalnih kanala i telefonskih linija za komunikaciju.

Kontakti Udruženja obrtnika Poreč su:
Web: www.uoporec.hr
Facebook: https://www.facebook.com/udruzenjeobrtnikaporec/
Telefon: 052/453-473
Sve informacije i upite vezane uz novonastalu situaciju možete slati i na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili upitom na jedinstveni broj 113
Info centar Stožera civilne zaštite Istarske županije radi od 7 do 19 sati, svakog dana (i vikendom) na kontakte: Tel: 052/352 - 112, te na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .
Svim obrtnicima preporučamo da prate mjere i upute Hrvatske obrtničke komore i Stožera civilne zaštite!

Vlada RH je usvojila paket mjera za pomoć gospodarstvu sa svrhom ublažavanja šteta u gospodarstvu koje su već nastale, a čiji se opseg i kraj još ne može sagledati.
Kako bi mjere koje su direktno usmjerene na potpore i financijsku pomoć obrtnicima do njih doista i doprle potrebni su kriteriji temeljem kojih će se ocjenjivati tko ima pravo koristiti ih, a tko nema.
Hrvatska obrtnička komora u procesu osmišljavanja mjera uspjela je postići da obrtnici ne budu izostavljeni i da se vodi računa o posebnosti poslovanja u obrtu. Bili smo s vama i za vas u medijima, na sastancima, u konzultaciji sa stožerom, u kontaktu sa svakim vozačem i prijevoznikom, odgovarajući na svako od postavljenih pitanja i rješavajući svaku situaciju. Usprkos svim naporima i danonoćnoj podršci obrtnicima na sve moguće načine i u rješavanju pojedinačnih i konkretnih problema, upravo na temelju informacija od samih obrtnika s terena predložilii smo mjere svim nadležnim ministarstvima i Vladi.
No, ne možemo reći da smo zadovoljni onim što je zaključno i danas ponuđeno gospodarstvu. Razumijemo da Vlada ulaže znatne napore i ne želimo biti nezahvalni no moramo naglasiti da smo na terenu, da znamo što obrtnicima treba i da smo predlažući kriterije zaista vodili računa o tome da se pomoć osigura svima koji su na bilo koji način pogođeni i ugroženi, želeći im omogućiti da opstanu i nastave s radom kad pandemija prođe. Svi moraju biti svjesni da je svaki otpušteni radnik potencijalni budući iseljenik. To se posebno odnosi na radnike u obrtničkim zanimanjima, a koji su majstori svog zanata. Ako se isto dogodi, na gospodarstvu će ostaviti ožiljak koji će teško zarasti. Ljudi su za svako gospodarstvo ipak najveća vrijednost.
Vodeći računa i o razvoju situacije i sve većoj ugroženosti svih obrta u svim sektorima tražili smo jačanje mjera te predložili otpis obveza za javna davanja umjesto odgode, jer odgoda neće zaustaviti otpuštanje radnika ni zatvaranje obrta. „Mjere trebaju biti snažnije, a Vlada mora suspendirati i Zakon o radu", istaknuo je predsjednik HOK-a, Dragutin Ranogajec. „Također, tražimo i suspenziju kolektivnih ugovora", zaključio je.
U pogledu kriterija za odobravanje pomoći smatramo nužnim da se ona što žurnije odobri svim obrtnicima jer oni nemaju neki drugi izvor sredstava za život.
Ostale mjere dolaze tek nakon toga, s ciljem dugoročnije pomoći za nastavak poslovanja jer oporavak neće biti ni brz niti lak.
Nećemo odustati i nastavit ćemo i dalje biti uporni, kao što su i naši obrtnici i inzistirati da se mjere pojačaju u očekivanom drugom valu pomoći, najavljenom od strane ministra gospodarstva. Kako bismo naše zahtjeve mogli utemeljeno argumentirati, trebamo i nadalje suradnju obrtnika.
Izvor: HOK.hr

U sjedištu Istarske županije, u Puli, danas su predstavljene mjere rasterećenja obrtnika i poduzetnika uslijed izvanredne situacije izazvane koronavirusom. Ukupno su gradovi spremni pomoći s 9 mjera. Ukoliko se situacija uskoro ne normalizira, gradovi će razmotriti dodatne nove mjere pomoći.  

Uz mjere pomoći utvrđene na razini Vlade Republike Hrvatske, gospodarstvenici na području gradova Istarske županije moći će zatražiti sljedeće:

1) Oslobađanje plaćanja na temelju izdanih Rješenja na Porez na korištenje javnih površina u cijelosti od 01.03.2020. do normalizacije poslovanja i obustave svih mjera zabrane za one poduzetnike koji su obuhvaćeni mjerama ograničenja rada i ponašanja navedenih u Odluci Županijskog stožera civilne zaštite te Odlukom o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja Stožera civilne zaštite RH od 19.03.2020.

2) Odgodu plaćanja Poreza na potrošnju od 01.03.2020. do normalizacije poslovanja i obustave svih mjera zabrane za one poduzetnike koji su obuhvaćeni mjerama ograničenja rada i ponašanja navedenih u Odluci Županijskog stožera civilne zaštite, te Odlukom o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja Stožera civilne zaštite RH od 19. 03.2020., uz intenciju da se u dogovoru s nadležnom Poreznom upravom, dogovori oslobađanje istog.

3) Smanjenje zakupa poslovnih prostora u vlasništvu jedinice lokalne samouprave za mjesec ožujak u iznosu od 50% za one poduzetnike koji su obuhvaćeni mjerama ograničenja rada i ponašanja navedenih u Odluci Županijskog stožera civilne zaštite od 14.03.2020., te Odlukom o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja Stožera civilne zaštite R od 19.03.2020. Osim toga, navedeni zakupoprimci mogu smanjenu zakupninu za mjesec ožujak platiti u obrocima.

4) Odgodu plaćanja izdanih računa za Komunalnu naknadu do 30. lipnja 2020. godine za one poduzetnike koji su obuhvaćeni mjerama ograničenja rada i ponašanja navedenih u Odluci Županijskog stožera civilne zaštite, te Odlukom o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja Stožera civilne zaštite RH od 19. 03.2020.

5) Odgodu plaćanja izdanih računa za Naknadu za uređenje voda do 30. lipnja 2020. godine za one poduzetnike koji su obuhvaćeni mjerama ograničenja rada i ponašanja navedenih u Odluci Županijskog stožera civilne zaštite, te Odlukom o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja Stožera civilne zaštite RH od 19. 03.2020.

6) Odgodu izdavanja Rješenja i naplate za Spomeničku rentu.

7) Odgodu plaćanja Koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru.

8) Obročno beskamatno plaćanje temeljem izdanih Rješenja za Komunalni doprinos od 01.03.2020. do normalizacije poslovanja i obustave svih mjera zabrane (na rok do 6 mjeseci).

9) Iznalaženje mogućnosti pomoći za programe predškolskog odgoja privatnim ustanovama i obrtima za dadilje za period od 13. ožujka do 14. travnja 2020. godine, odnosno do prestanka trajanja ograničenja rada predškolskih ustanova i drugih oblika skrbi o djeci.

Više o tome: https://www.istra-istria.hr/index.php?id=2326&tx_ttnews[tt_news]=6329&tx_ttnews[backPid]=3856&cHash=505b7ae4e8

Poštovani prijevoznici, zbog mnogih upita o potrebi ili ne ostajanja vozača u karanteni dostavljamo vam pojašnjenje Stožera civilne zaštite o mjerama koje se odnose na vozače teretnih vozila.
Nakon obavljenog prijevoza vozač teretnog vozila ima dvije mogućnosti:

1. boravak u karanteni za vozače teretnih vozila
Za vrijeme boravka u karanteni za vozače teretnih vozila, vozač može biti pozvan i upućen na rad od strane svog poslodavca.
Ukoliko poslodavac nema potrebu vozača uputiti na rad (utovar ili istovar te prijevoz robe), taj isti vozač nakon zadnjeg obavljenog prijevoza mora ostati u karanteni najmanje 14 dana.
Nakon zadnjeg obavljenog prijevoza, u slučaju kada poslodavac više ne treba vozača, osim boravka u karanteni u trajanju od 14 dana, vozač ima i drugu mogućnost, a to je odlazak u samoizolaciju u trajanju od 14 dana.

2. odlazak u samoizolaciju u trajanju od 14 dana
Ukoliko vozač teretnog vozila ode u samoizolaciju, mora se strogo pridržavati propisanih mjera i ne smije izlaziti iz samoizolacije, što znači da u navedenom periodu ne smije obavljati poslove prijevoza za svog poslodavca.
Što znači i kako provoditi samoizolaciju:
1. Nije dozvoljeno izlaziti iz kuće, osim u krajnjoj nuždi.

2. Kada uđete u samoizolaciju, dužni ste se javiti izabranom liječniku obiteljske medicine. Daljnja javljanja nisu potrebna, osim ako dobijete temperaturu.

3. Mjerite tjelesnu temperaturu ujutro i navečer

4. Obratite pažnju na pojavu simptoma respiratorne infekcije (temperatura, kašalj, otežano disanje...)

5. Redovito perite ruke sapunom ili koristite hidroalkoholnu otopinu

6. Redovito čistite i dezinficirajte predmete i površine u prostorijama gdje boravite

7. Redovito provjetravajte prostoriju

8. Koristite zasebnu posteljinu, ručnike i pribor za jelo

9. Osigurajte odvojenu sobu i odvojeno koristite kupaonicu

10. U slučaju potrebe za odlaskom u zdravstvenu ustanovu prethodno se javite telefonom liječniku obiteljske medicine ili nadležnom epidemiologu.
Napominjemo da više informacija o samoizolaciji možete pronaći na stranicama ravnateljstva civilne zaštite, na kojima se podaci uredno ažuriraju.

NE PROPUSTITE!
Prijavite se na naš newsletter!